Παρασκευή 25 Μαρτίου 2011

Tags

Δε θα έκανε tattoo στη δεξιά πλευρά του κορμιού της… γιατί το έχει υποσχεθεί στον μπαμπά της! Lady Gaga: Και όμως υπάρχει κάτι που δεν θα έκανε ποτέ!



Δε θα έκανε tattoo στη δεξιά πλευρά του κορμιού της… γιατί το έχει υποσχεθεί στον μπαμπά της

Lady Gaga: Και όμως υπάρχει κάτι που δεν θα έκανε ποτέ!


Προκλητική, εκκεντρική, πρωτοποριακή, αποκαλυπτική Δεν έχει τέλος η έμπνευση της Lady Gaga όσον αφορά το προσωπικό της look και τις εκκεντρικές της εμφανίσεις! Αυτή τη φορά, η δημοφιλής τραγουδίστρια αποκαλύπτει μια ακόμα πτυχή του πολύπλευρου εαυτού της σε μια συνέντευξη στα κεντρικά γραφιά της Google στην California με αφορμή το λανσάρισμα της εφαρμογής «Google Moderator» καθώς είναι ο καλλιτέχνης με τα περισσότερα searches στο Google.

Ποιο είναι αυτό; Το να κάνει τατουάζ στη δεξιά πλευρά του κορμιού της… κι αυτό γιατί το είχε υποσχεθεί στον μπαμπά της!

«Ο πατέρας μου, μου ζήτησε να παραμείνω «νορμάλ» στη μία πλευρά! Έτσι κι εγώ έκανα τατουάζ μόνο στην αριστερή πλευρά. Κάποτε μου είπε ότι βλέπει τη δεξιά μου πλευρά ως την πλευρά της “Marilyn Monroe”… Μάλλον η αριστερή είναι η “Iggy Pop” πλευρά μου». Αλλά τόνισε πως και η ίδια θεωρεί ότι η αριστερή είναι η δημιουργική της πλευρά, ενώ παράλληλα αποκάλυψε ότι είναι, αριστερόχειρας.

Άλλωστε η Stefani Germanotta, όπως είναι το κανονικό της όνομα έχει δηλώσει στο παρελθόν ότι: «Είμαι ένα κορίτσι σαν όλα τ' άλλα. Είμαι πολύ παραδοσιακή με τα θέματα που αφορούν την οικογένειά μου, την αγάπη και την αφοσίωση. Και παρόλο που φαίνομαι εκκεντρική, είμαι πολύ προσγειωμένη».Η Lady Gaga μίλησε επίσης για το νέο της single, «Born This Way», ενώ δήλωσε πως το ομότιτλο άλμπουμ θα έχει ακούσματα rock και avant garde techno και πως θα είναι ξεχωριστό. Αποκάλυψε επίσης ότι θα σκηνοθετήσει το επόμενο βίντεο κλιπ της με τίτλο «Judas». «Το τραγούδι εξυμνεί τον σκοτεινό εαυτό μας, που προσπαθεί να βγει στο φως».

Αναφορικά τα tattoo της Gaga περιλαμβάνουν: καμπάνια για τον αφοπλισμό των πυρηνικών στον αριστερό της καρπό, ένα μονόκερο με τον τίτλο του τραγουδιού της «Born This Way» τυλιγμένο γύρω από το κέρατό του στο πόδι της, λουλούδια στην πλάτη της και στη μέση της και μια ατάκα του Αυστριακού ποιητή Rainer Maria Rilke στο χέρι της.


πηγη . http://www.agelioforos.gr

0 σχόλια:

THIS SITE LADY GAGA GREEK FAN CLUB IS....


Blogger Template by Clairvo