Τρίτη 2 Αυγούστου 2011

Tags

Ο γύρος των ΗΠΑ σε 5 λεπτά από την Lady Gaga! | Around the USA in 5 minutes from Lady Gaga

Ο γύρος των ΗΠΑ σε 5 λεπτά από την Lady Gaga!Πάντα βρίσκει έναν τρόπο να μας καταπλήξει η Lady Gaga και αυτή τη φορά θα το κάνει... ταξιδεύοντας, αφού σκοπεύει να κάνει τον γύρο των ΗΠΑ σε 5 λεπτά!

Όχι, δεν πρόκειται για μια νέα τρέλα της εκκεντρικής σταρ, αλλά για το concept του νέου της video clip, για το τραγούδι «You and I».

Σύμφωνα με το σενάριο, η Gaga θα ταξιδέψει 1.300 μίλια, από την Νέα Υόρκη μέχρι την Νεμπράσκα για να δει τον αγαπημένο της, σε ένα ταξίδι - απόδειξη των συναισθημάτων της και με στόχο να τον ξανακερδίσει.

«Δεν θα έχω βαλίτσες, θα είμαι μόνη μου. Οι αστράγαλοι μου θα είναι λίγο ματωμένοι, θα έχω γρασίδι στα παπούτσια μου... Θέλω να δείξω πως το να είσαι μακριά απ' αυτόν που αγαπάς είναι βασανιστικό», δήλωσε η Gaga σε ραδιοφωνικό σταθμό, δίνοντάς μας μια μικρή «γεύση» από τα όσα θα δούμε στις οθόνες μας!

Προς το παρόν, η ημερομηνία προβολής του clip παραμένει άγνωστη...


en

Always finds a way to amaze us by Lady Gaga and this time will do ... traveling, since it intends to make the round of the U.S. in 5 minutes!

No, this is a new craze of eccentric star, but the concept of her new video clip,for the song «You and I».

Under this scenario, the Gaga will travel 1,300 miles from New York toNebraska to see her lover, on a trip - acknowledgment of feelings and torecapture him.

"We will have bags, I will myself. My ankles are a bit bloodied, I will have grassin my shoes ... I want to show that being away from him you love is excruciating, "said Gaga at a radio station, giving us a little" taste "of what we see on our screens!

At present, the date of the clip projection remains unknown ...

0 σχόλια:

THIS SITE LADY GAGA GREEK FAN CLUB IS....


Blogger Template by Clairvo